Ratasekskavaatorid

Mecalac ratasekskavaatorid ja ratasekskavaatorid-laadurid

Parim 2est maailmast: Ratasekskavaatorite ja roomikekskavaatorite eeliste ühendamine tõi kaasa ainulaadse Mecalaci lahenduse.  Tasemel liikuvus, stabiilsus, ligipääsetavus, kasutajasõbralik juhtimine ja tõstevõime. See on MWR-seeria.

* 5 aastat garantiid või 3000 mootortundi

Garantii 5 aastat*

Ratasekskavaator 7MWR

Võimsus55,4 kW / 75 hp
MootorDEUTZ
Veduhüdrostaatiline
Hüdraulika100 l/min 280 bar
Töökaal6925 kg
Kaeveulatus6536 mm
Kaevesügavus3381 mm
Kaevekopp600 mm / 185 l
Laaduri kopp0,54 m3
Sõidukiirus30 km/h

Ratasekskavaator 9MWR

Võimsus55,4 kW / 75 hp
MootorDEUTZ
Veduhüdrostaatiline
Hüdraulika145 l/min 280 bar
Töökaal7900 kg
Kaeveulatus6700 mm
Kaevesügavus3500 mm
Kaevekopp600 mm / 185 l
Laaduri kopp0,57 m3
Sõidukiirus35 km/h

Ratasekskavaator 11MWR

Võimsus55,4 kW / 75 hp
MootorDEUTZ
Veduhüdrostaatiline
Hüdraulika165 l/min 300 bar
Töökaal10 000 kg
Kaeveulatus7500 mm
Kaevesügavus3800 mm
Kaevekopp600 mm / 275 l
Laaduri kopp0,82 m3
Sõidukiirus30 km/h

Ratasekskavaator-laadur 12MTX

Võimsus85 kw / 115 hp
MootorDEUTZ
Veduhüdrostaatiline
Hüdraulika165 l /min ja 310 bar
Töökaal9700 kg
Pöörderaadius4910 mm
Kaeveulatus7125 mm
Kaevesügavus4100 mm
Kaevekopp600 mm / 275 l
Laaduri kopp0,75 m³
Sõidukiirus32 km/h

Lihtsus, universaalne ja täpne juhtimine
Keskliigendiga ja vastukaaluga rataseksavaator-laaduril on kindel järgijaskond. Kes mõistavad, miks sellise universaalse masinaga saab ära teha “100 tööd” ja objektile ei pea tehnikat juurde tooma.

Ühe universaalse masinaga saab teha kõiki töid. 4 töörežiimi: parkides, ekskavaator, laadur ja sõidurežiim teel.

Mecalac ratasekskavaator-laadur e12

Võimsus94 kw
Mootorelektriline
Veduelektriline
Hüdraulika144 l/min 310 bar
Töökaal11 300 kg
Kaeveulatus7125 mm
Kaevesügavus- 4000 mm
Tõstekõrgus6000 mm (kahvlitega)
Sõidukiirus25 km/h
Aku mahutavus150 kwh
Laadimisvool32A 380V kolm faasi (22kW)
Aku tööaeg8 h

12MTX elektriline versioon sobitub ideaalselt Mecalaci filosoofiaga, mis liigub aina kompaktsemate, tõhusamate ja keskkonnasõbralikumate ehitusplatside suunas.

Diiselversiooni arhitektuurist on saanud loomulik eelkäija elektriversioonile, kus mootori asukohta on nüüd paigaldatud liitium-nikkel-mangaan-koobalti (NMC) akutehnoloogia.

Leiame õige masina!

Kirjelda omi vajadusi ja võimalusi